maandag 7 februari 2011

Dermalogica age reversal eye complex


Vandaag ga ik jullie iets over de age reversal oogcrème van Dermalogica vertellen. Deze zagen jullie al in mijn favorieten van Januari voorbij komen, dus kun je waarschijnlijk al wel raden dat ik hem hééééél goed vind ^^


Waarom gebruik je best een oogcrème? De huid rond je ogen is het dunste van je gezicht en heeft daarom veel minder talgklieren dan de rest van je gezicht. Daarom is je huid daar erg gevoelig voor bv. UV-stralen. En dan nog in combinatie met je gezicht fronsen, lachen,... krijg je fijne lijntjes en rimpeltjes rond je ogen.
Geen leuk vooruitzicht dus! Maar je kan dit zo goed mogelijk proberen voorkomen door een oogcrème te gebruiken!


De Dermalogica age reversal eye complex heeft als hoofdingrediënt retinol (vitamine A), en dit zorgt voor de verminderen van lijntjes, rimpeltjes en donkere kringen rond je ogen. Ik heb dit nog niet echt nodig, ookal heb ik wel vaak lijntjes rond mijn ogen door te veel te lachen :p. Ik had voor ik deze oogcrème gebruikte ook vaak last van schilfertjes rond mijn ogen en aan mijn wimpers. Maar sinds ik deze oogscrème gebruik heb ik hier helemaal geen last meer van. weg met de schilfertjes, droge huid,..... én hij trekt supersnel in, hoezo i'm in love?


Prijs: Nederland €69 & België €70,20 (bevat 15ml)
De oogcrème is van begin februari verkrijgbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten