zaterdag 22 januari 2011

L'oréal Lash Out



Ik ben helemaal geen mascara gebruiker. Door mijn blonde haren en mijn lichte huid ziet het er al heel rap fake uit, zelfs met een bruine mascara! Best wel jammer, want ik vind dat een mascara altijd wel een mooi effect heeft! Maar toch wou ik jullie deze mascara van L'oreal laten zien. Ik heb hem al een tijdje, dus werd het eens tijd dat ik er mijn bevindingen over deel!


De verpakking is echt niet normaal cheap ass! Op de tube kan je zelfs niet zien van welk merk het is! Het is gewoon een tube zonder iets erop! Wel een beetje zonde vind ik, hierdoor krijg je niet echt zin om deze mascara te gebruiken :s


Het is een redelijk fijn borsteltje die de mascara goed verdeeld en geen klontertjes achterlaat. Fijn borsteltje dus!



Dit is het resultaat met de mascara op. Niet echt super goed, maar toch wel een fijne mascara als je er niet "te" wilt uitzien. Wil je toch net iets meer, dan kies je best voor een andere.

Je kan deze mascara kopen voor €6,95 bij Let's Make-up! In de winkel kost hij normaal €7,95 dus is hij cheaper bij Let's Make-up! Neem zeker eens een kijkje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten