donderdag 13 januari 2011

Cupcake Organic repairing day cream


Vandaag ga ik het over de tweede dagcrème van Cupcake organic hebben die ik in mijn bezit heb.
Je hebt waarschijnlijk wel al door dat ik hier echt dol op ben! Ik heb er al verschillende dingen over gelezen, en iedereen lijkt er dol op te zijn, dan ben ik dus niet de enige! :p


De tweede die ik ga reviewen is de repairing day cream. Deze zit in de oranje verpakking.



De verpakking is weeral zoooo cute! Echt prachtig om op je make-up tafel te hebben staan! Deze dagcrèmes van Cupcake organic behoren tot mijn dagelijkse routine omdat ik ze zo fijn vind! ^^


Als geur ruik ik vooral limoen en vanille en een klein vleugje sinaasappel. Lekker fris en bloemig. Zeker fantastisch om in de zomer te gebruiken! Hij is weer niet te dik, maar ook niet te lopend. Hij trekt redelijk snel in, waardoor je deze dus ook kan gebruiken als je weinig tijd hebt. Je hoeft maar een minuutje te wachten voor je je make-up kan aanbrengen; supersnel dus! Fantastisch voor mensen die niet graag lang wachten en alles graag snel en goed gedaan hebben!


Mijn huid voelt veel minder trekkerig aan als anders en het is ook lekker zacht. Ook merk ik dat de roodheid op mijn gezicht een stuk minder wordt na het gebruik van deze dagcrème. Bij de meeste dagcrèmes moet ik in de winter nog een extra moisturiser aanbrengen, maar bij deze is dat niet het geval!

Wat vinden jullie van Cupcake organic? Het is nog niet echt een bekend merk, maar ik ben er zeker van dat dat het wel gaat worden! Het is echt een superfijn merk!

je kan deze dagcrème in de webshop van Cupcake organic kopen voor ongeveer €16,50 wat ik best wel een goede prijs vind voor deze fantastische dagcrème!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten