zondag 16 januari 2011

Bodyglitter.nl


Ik heb deze spulletjes van Bodyglitter.nl al een hele tijd in huis, maar ik kwam er steeds niet toe om ze te reviewen. Ik heb ze nu toch eens uitgehaald en gebruikt, en ik laat jullie graag het resultaat zien! Bij bodyglitter.nl verkopen ze niet alleen plaktatoos, maar ook glittertatoos en smART nail stickers. Zeker de moeite waard om een kijkje te nemen dus!


Ik ontving twee vellen met plaktatoos. Ik vind tatoos zelf niet echt flaterend, dus liet ik ze een hele tijd onaangeroerd in mijn kast liggen. Ik heb ze nu toch vorige week eens gebruikt, en ik begin ze toch wel leuk te vinden!


Op dit vel zitten er leuke "kralen" waar je een soort van ketting mee kan maken, heel speciaal! Al zie ik me dat zelf nog niet echt doen! :p


Hier zitten er terug leuke kettingen bij en superschattige vogeltjes!


De bedoeling is dat je de tatoo die je wilt aanbrengen uitknipt, het doorzichtige papiertje verwijdert en het met de juiste kant op de gewenste plaats lefgt. Dan neem je een nat sponsje/ washandje,... En dat hou je er 30 seconden op zodat het helemaal nat is. En dan, the fun part; het papiertje eraf trekken!


En dit is het resultaat! Echt heel erg leuk voor een feestje ofzo! Ik zou het persoonlijk niet op een gewone dag dragen, maar leuk voor een speciale gelegenheid! Je kan ze overal aanbrengen, dus het hoeft niet persé op je pols te zijn zoals bij mij! Hij blijft ook een redelijk lange tijd zitten en ik kreeg hem er enkel af na een goede scrubbeurt! ^^

Heb je altijd al een tatoo willen hebben ,maar lijkt je het te "definitief"? Neem dan zeker eens een kijkje in de webshop van Bodyglitter.nl!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten