zondag 31 oktober 2010

Review April Online


Vandaag ga ik 2 producten van April online voor jullie reviewen. Iedereen kent April Online waarschijnlijk wel, dat is een webshop waar ze allemaal leuke make-upjes stukken goedkoper verkopen dan in de winkel, allemaal heel budget proof dus!


Als eerste kreeg ik een pigment van Collection 2000. Ik ben al bekend met dit merk (Angelic palette) en heb er heel positieve ervaringen mee. Ik heb ook nog een trio van dit merk, maar daar heb ik nog niks over geschreven. Ik was dus heel erg benieuwd.


Het pigment heeft de naam "Inky", een donkerblauwe inktkleur, hoe kan het ook anders^^


Wauw, kijk eens naar die pigmentatie! Echt een heel mooi en donker blauw kleurtje! Het is heel hard gepigmenteerd, dus ook wel heel moeilijk om mee te werken zonder vlekken te krijgen. Ik kan er zelf niet zo goed mee werken, dus ik ga nog een beetje moeten oefen ^^



En als tweede heb ik een blush in tube die ik jullie graag wil laten zien. Deze blush is vn L'oréal en is in het kleurtje "heavenly peach" Sorry voor de overbelichte foto hieboven, maar dat komt omdat die foto 's avonds getrokken is en omdat het licht op de zilveren verpakking weerkaatst.



De blush zit in een klein oranje tubetje met een heel dunne opening. Naar mijn mening is het iets te dun, want je moet er redelijk hard op drukken voor je er iets uit krijgt.




Ik heb de swatches veel te dik gemaakt, maar het is gewoon om jullie het effect van deze blush te laten zien. Eerst breng ik een klein beetje aan en dat smeer ik uit tot ik een mooi effect heb. Deze blush is mooi peachy met een gouden glans er doorheen. Het is echt een heel mooie blush!

Je kan het pigment van Collection 2000 kopen voor €1,75 en de blush van L'oréal voor €2,95 bij April online.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten