woensdag 27 oktober 2010

Olaz beauty fluid


De beautyfluid van Olaz heb ik echt al maanden geleden gekocht, maar ik vergat het altijd aan jullie te tonen (vandaar ook deze oude foto^^). En er staat geen schrijffout op de verpakking, ik kocht het in Engeland, en daar wordt Olaz als Olay geschreven.


De beauty fluid beloofd om je huid te hydrateren en het vocht ook nog eens langer vast te houden zodat je een minder droge huid hebt.


Je kan de beauty fluid ook perfect als make-up basis gebruiken omdat het snel wordt opgenomen en geen vettig laagje achterlaat. Je kan het ook perfect als handcrème gebruiken!

De verpakking is perfect voor mij. Heel hygiënisch, en je kan ook goed doseren door de kleine opening.




Je hebt echt heel weinig nodig omdat het nogal lopend is en je het goed kan uitsmeren. Ik neem dus altijd veel te veel, een beetje jammer. De beauty fluid trekt heel snel in en het laat geen vettig laagje achter. Je huid voelt ook direct minder trekkerig en droog aan, wat voor mij dus perfect is want ik heb een redelijk droge huid. Ik gebruik het elke avond voor het slapen gaan, en het bevalt me heel goed. Zeker een aanrader dus.

De prijs weet ik niet vanbuiten, want ik kocht hem in Engeland en daar liggen de prijzen een beetje anders, maar de prijs valt heel goed mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten