dinsdag 24 augustus 2010

shoplog #5


Vandaag heb ik weeral een schoplogje voor jullie. Ik ben gisteren en eergisteren weer eens gaan schoppen, en ik ga jullie mijn buit weer eens laten zien ^^.


Eerst en vooral heb ik flink wat Herôme spulletjes ingeslaan. Bij ons is er helemaal achteraan in het kruidvat met allemaal spulletjes die uit assortiment zijn, maar het is daar altijd zo slordig dat er daar amper iemand komt, maar soms ga ik toch eens kijken of er geen leuke dingen liggen, en er lagen er best wel veel!
Eerst heb ik twee manicure bowls gekocht. Dit is voor water in te doen met wat nagelriemolie of nail whitener ofzo. Ik heb er twee meegebracht zodat ik mijn beide handen op het zelfde moment kan doen. Deze waren trouwens maar €2 per stuk!


En dan heb ik twee doosjes met witmakend poeder gekocht voor mijn nagels. Ik heb er goede dingen over gelezen, dus bracht ik er direct twee mee. Als ze me bevallen ga ik er mss nog gaan halen, want ze waren maar €2 ipv €15, echt geen geld! Er staan er nog een stuk of vijf, dus het zou jammer zijn mochten ze plots weg zijn ^^


En als laatste spulletjes van Herôme kocht ik een frensh manicure set in salmon, een setje met drie nagellakjes en nog een back-up van de overnight handream die ik vorige week kocht omdat ik hem best wel fijn vind. Het nagellak setje kostte €5 en de handrème €2


En dan kocht ik nog een Gosh nagellakje uit de uitverkoopbak in het kleurtje Vanilla ice. Dit lakje kostte €3,25.


En dan kocht ik in de hema nog drie pakjes wattenschijfjes voor €2, een boekje met post-its voor €1 en nog twee balpennen voor €0,95 per stuk.


En dan, waar ik het meest blij mee ben, 6 oogschaduws van Peggy Sage. Ik ontdekte gisteren een nieuwe winkel, beauty beautique, en daar verkopen ze voornamelijk Peggy Sage, een visagiemerk. Maar ze verkopen er echt superveel, van nagellak tot kwasten, oogschaduw, concealer, nepnagels, nagellakwielen, brushcleanser, bronzer, verzorgingsproducten,..... Echt een supergrote winkel. Ik ga er binnenkort nog enkele dingen gaan kopen denk ik, want het zijn echt superproducten voor een zeer betaalbare prijs! Maar hier volgt binnenkort meer over!

Hebben jullie nog veel nieuwe dingen gekocht de afgelopen week?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten