donderdag 26 augustus 2010

Essence - Back to paradise


Dit lakje komt uit de Return to parasise collectie van Essence. In het begin vond ik deze lakjes maar niets, dus besloot ik om ze niet te kopen. Maar omdat dit lakje steeds opnieuws op beautyblogs zag verschijnen wou ik het toch wel eens proberen. Dus kocht ik dit lakje twee weken geleden in het Kruidvat.




Ik vind dit echt een supermooi lakje! Dit is eigenlijk mijn eerste mooie groene lakje dat ik met plezier draag. Na een laagje ziet het er echt niet uit, maar na twee laagjes is het echt perfect gelakt. Het dekt goed en is lekker creamy. Bij mij bleef het 4 dagen zonder topcoat zitten zonder dat het begon te chippen. Dit is echt een van mijn favoriete lakjes geworden!

Mocht je dit lakje nog niet hebben en je ziet het toch nog liggen in de winkel zou ik het zeker meenemen, want het is echt een prachtig lakje en het kost maar €1,99!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten